Politica Retur

EXPEDIEREA PRODUSELOR

Livrarea produselor comandate se face prin curier rapid, costurile de transport fiind evidentiate separat in cosul de cumparaturi. Termenul de livrare standard este de 24-48 de ore, însă pentru că livrarea comenzilor se face printr-o terţă companie, nu ne asumăm întârzierile. Coletul va fi livrat la adresa specificată pe comandă, plata în sistem ramburs făcându-se la înmânarea coletului. Costurile de transport pot fi verificate in sectiunea Transport.

CONDITII RETURNARE PRODUSE

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare,fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului- produselor. 

TOATE cererile de retur se adresează în scris pe adresa de e-mail comenzi@lady-line.ro.

Fiecare client beneficiaza de un retur gratuit, (prin intermediul firmelor de curierat Urgent Cargus si GLS-Romania, doar pe teritoriul Romaniei), cheltuielile fiind suportate de firma noastra. Orice colet de retur venit prin alte cai decat prin Urgent Cargus sau GLS isi pierde dreptul la transport gratuit.  In caz­ul unui retur care su­rvine dupa un alt ret­ur, costul transportu­lui articolului / art­icolelor returnate es­te de 15 lei.

În cazul în care am trimis o comanda / produs / articol gresit din eroarea noastra platim noi transportul pentru retur, daca renuntati la cumparare sau ati facut o comanda gresita, transportul retur va fi suportat de client.

Produsele returnate vor fi acceptate doar dacă sunt în ambalajele originale şi intacte.

Nu se pot restitui produsele folosite, deteriorate sau care prezintă urme de purtare.

De asemenea lenjeria intima, costume de baie, dresuri de dama sunt singurele articole care nu pot fi schimbate/returnate, din motive de igena. Conform art.16 lit.e din OUG 34/2014: Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art.9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:

e)furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator,

Produsul returnat trebuie sa fie in aceiasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Retururile trimise cu contravaloarea comenzii ramburs nu vor fi acceptate! Restituirea contravalorii produselor returnate se va face în maxim 15 zile de la data primirii coletului returnat, prin virament bancar într-un cont  precizat de client (pentru acest lucru, avem nevoie de codul tau IBAN, alcatuit din 24 de caractere)

*Cheltuielile legate de transportul retururilor, cât și a comenzilor alese în schimbul acestora, din afara teritoriului Romaniei vor fi suportate de către client.

Pentru mai multe informații sau întrebări vă rugăm să ne contactați prin e-mail: comenzi@lady-line.ro, sau la numărul de telefon 0723163923.