EXPEDIEREA PRODUSELOR

Livrarea produselor comandate se face prin curier rapid, costurile de transport fiind evidentiate separat in cosul de cumparaturi. Termenul de livrare standard este de 24-48 de ore, însă pentru că livrarea comenzilor se face printr-o terţă companie, nu ne asumăm întârzierile. Coletul va fi livrat la adresa specificată pe comandă, plata în sistem ramburs făcându-se la înmânarea coletului. Costurile de transport pot fi verificate in sectiunea Transport.

CONDITII RETURNARE PRODUSE

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare,fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului- produselor. 

TOATE cererile de retur se adresează în scris pe adresa de e-mail comenzi@lady-line.ro.

Fiecare client beneficiaza de un retur gratuit* (schimbare de produs), (prin intermediul firmelor de curierat agreate de noi cu care avem un contract la data respectiva, doar pe teritoriul Romaniei), cheltuielile fiind suportate de firma noastra. Orice colet de retur venit prin alte cai decat prin firmele de curierat agreate cu care avem contract semnat la data respectiva, isi pierde dreptul la transport gratuit.  In caz­ul unui retur care su­rvine dupa un alt ret­ur, costul transportu­lui articolului / art­icolelor returnate es­te costul normal regasit in sectiunea Transport.

*retur gratuit, inseamna orice schimbare de produs (nepotrivire marime, culoare, model, croi sau alte motive personale)

*retur gratuit NU inseamna solicitarea contravalorii produselor (in acest caz costul direct al returnarii produselor va fi suportat de client)

Produsele returnate vor fi acceptate doar dacă sunt în ambalajele originale şi intacte.

Toate solicitarile pentru ridicare produselor (in cazul retururilor) se fac pe baza contractului nostru cu curierul, astfel curierul va merge sa ridice coletul din orice locatie de pe teritoriul Romaniei.

 

Daca renuntati la cumparare produselor sau ati facut o comanda gresita, transportul retur va fi suportat de client.

In concluzie, va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor, in cazul in care doriti returnarea contravalorii produselor comandate sau daca ati gresit comanda.

Produsele returnate vor fi acceptate doar dacă sunt în ambalajele originale şi intacte.

Nu se pot restitui produsele folosite, deteriorate, cu socuri mecanice sau care prezintă urme de purtare sau produsele carora le lipsesc accesoriile, doar in cazul in care clientul va suporta costurile de transport pentru reexpedierea coletului spre el.

De asemenea lenjeria intima, costume de baie, dresuri de dama sunt singurele articole care nu pot fi schimbate/returnate, din motive de igena. Conform art.16 lit.e din OUG 34/2014: Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art.9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:

e)furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator,

Produsul returnat trebuie sa fie in aceiasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Retururile trimise cu contravaloarea comenzii ramburs nu vor fi acceptate! Restituirea contravalorii produselor returnate se va face în maxim 14 zile de la data primirii coletului returnat, prin virament bancar într-un cont  precizat de client (pentru acest lucru, avem nevoie de codul tau IBAN, alcatuit din 24 de caractere)

*Cheltuielile legate de transportul retururilor, cât și a comenzilor alese sau realese în schimbul acestora, din afara teritoriului Romaniei vor fi suportate de către client.

AMBALAJE DETERIORATE

Produsele trebuiesc returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original, insotite de etichete, factura si de toate accesoriile originale. Orice deteriorare a ambalajului original (taiere sau rupere fortata) ce face imposibila refolosirea lui, duce automat la aplicarea unor taxe administrative de readucere a produsului in starea in care a fost livrat.

Astfel:

- deteriorarea cutiei produsului (ruperea acesteia, pete de grasime, etc), 8% din valoarea totala a produsului,

- lipsa etichetelor sau ruperea acestora, 5% din valoarea produsului,

Cuantumul taxei administrative va fi comunicate clientului la receptionarea produselor cu ambalaj deteriorat .

Intregul proces de dezambalare se filmeaza si fotografiaza in scopul eliminarii oricarui dubiu (suspiciuni) cu privire la conditiile in care a fost receptionat produsul si starea acestuia in momentul receptionarii!


Pentru mai multe informații sau întrebări vă rugăm să ne contactați prin e-mail: comenzi@lady-line.ro, sau la numărul de telefon 0723163923.